Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měnič napětí 12 V / 230 V pro použití v automobilech
Jezerčák, Martin ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Brančík, Lubomír (vedoucí práce)
Hlavným cieľom bakalárskej práce je navrhnúť menič napätia 12 V / 230 V pre použitie v automobiloch. Práca je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú. Skladá sa celkovo z troch kapitol. V prvej kapitole som rozpracoval menič napätia, jeho rozdelenie, rozdelenie podľa funkcií, použitie a jeho jednotlivé pripojenia. Návrhom meniča s integrovaným obvodom IR2153 sa zaoberám v druhej kapitole. V tretej kapitole som spracoval namerané hodnoty a znázornili grafické závislosti vyrobeného a kúpeného meniča.
Měnič z 12 V DC na 230 V AC s ochranami
Navrátil, Petr ; Šilhavý, Pavel (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem měniče, který mění vstupní stejnosměrné napětí o velikosti 12 V na střídavé napětí o velikosti 230 V a frekvenci 50 Hz. Úvod práce popisuje základní rozdělení spínaných měničů. Na základě této kapitoly byla vybrána koncepce navrhovaného měniče. V praktické časti je popsána konstrukce navrhovaného měniče včetně požadovaných ochran. Na závěr byla konstrukce měniče ověřena praktickým měřením, kde výsledky dosahovaly požadovaných hodnot s mírnou odchylkou.
Model elektrického vozidla v programu SIMULINK/SIMSCAPE
Kachlík, Jan ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je matematický model automobilu s elektrickým pohonem. Pohon se skládá z baterie článků Li-Ion, trojfázového střídače a synchronního motoru s permanentními magnety. Hlavním úkolem této práce je vytvoření funkčního modelu a provedení simulací v programu SIMULINK/SIMSCAPE. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je věnována teoretickému popisu hlavních částí pohonu. Druhá část popisuje jednotlivé podsystémy modelu. V poslední části práce je sestaven kompletní model elektromobilu a provedeny simulace různých režimu jízdy.
Třífázový měnič pro synchronní servomotory
Perout, Miroslav ; Folprecht, Martin (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem DC/AC měniče pro řízení motorů typu PMSM. V prvním kroku je zde popsán typ motoru a možnosti snímání polohy rotoru. Následně je navržena výkonová část a vypočítány ztráty, oteplení a přibližná účinnost měniče. Poté je vybrán procesor a navrhnuty jednotlivé komunikační a ochranné obvody. Současně jsou rozebrány algoritmy řízení. V poslední části je popsána realizace DPS a měniče jako celku.
Třífázový měnič pro synchronní servomotory
Perout, Miroslav ; Folprecht, Martin (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem DC/AC měniče pro řízení motorů typu PMSM. V prvním kroku je zde popsán typ motoru a možnosti snímání polohy rotoru. Následně je navržena výkonová část a vypočítány ztráty, oteplení a přibližná účinnost měniče. Poté je vybrán procesor a navrhnuty jednotlivé komunikační a ochranné obvody. Současně jsou rozebrány algoritmy řízení. V poslední části je popsána realizace DPS a měniče jako celku.
Měnič napětí 12 V / 230 V pro použití v automobilech
Jezerčák, Martin ; Šebesta, Jiří (oponent) ; Brančík, Lubomír (vedoucí práce)
Hlavným cieľom bakalárskej práce je navrhnúť menič napätia 12 V / 230 V pre použitie v automobiloch. Práca je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú. Skladá sa celkovo z troch kapitol. V prvej kapitole som rozpracoval menič napätia, jeho rozdelenie, rozdelenie podľa funkcií, použitie a jeho jednotlivé pripojenia. Návrhom meniča s integrovaným obvodom IR2153 sa zaoberám v druhej kapitole. V tretej kapitole som spracoval namerané hodnoty a znázornili grafické závislosti vyrobeného a kúpeného meniča.
Měnič z 12 V DC na 230 V AC s ochranami
Navrátil, Petr ; Šilhavý, Pavel (oponent) ; Kubánek, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem měniče, který mění vstupní stejnosměrné napětí o velikosti 12 V na střídavé napětí o velikosti 230 V a frekvenci 50 Hz. Úvod práce popisuje základní rozdělení spínaných měničů. Na základě této kapitoly byla vybrána koncepce navrhovaného měniče. V praktické časti je popsána konstrukce navrhovaného měniče včetně požadovaných ochran. Na závěr byla konstrukce měniče ověřena praktickým měřením, kde výsledky dosahovaly požadovaných hodnot s mírnou odchylkou.
Model elektrického vozidla v programu SIMULINK/SIMSCAPE
Kachlík, Jan ; Klíma, Bohumil (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je matematický model automobilu s elektrickým pohonem. Pohon se skládá z baterie článků Li-Ion, trojfázového střídače a synchronního motoru s permanentními magnety. Hlavním úkolem této práce je vytvoření funkčního modelu a provedení simulací v programu SIMULINK/SIMSCAPE. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část je věnována teoretickému popisu hlavních částí pohonu. Druhá část popisuje jednotlivé podsystémy modelu. V poslední části práce je sestaven kompletní model elektromobilu a provedeny simulace různých režimu jízdy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.